رپورتاژ چیست؟
یکی از روشهایی که میتواند در بهبود نتایج وب سایت شما تاثیر خوبی بگذارد. درج رپورتاژ آگهی باید به صورت اصولی و در سایتهای موثر صورت بگیرد. در این مقاله به شما خواهم گفت که در چه سایتی و چگونه از رپورتاژ آگهی برای بهبود سئو سایت خود استفاده کنیم.
فلسفه رپورتاژ آگهی
به طور معمول رپورتاژ آگهی در سایتی صورت میگیرد که بازدید کننده بالایی دارد. اما تعداد بازدید بالای سایت به این معنی نیست که رپورتاژ شما در یک سایت پربازدید توسظ افراد زیادی مشاهده خواهد شد! یک وب سایت پربازدید برای دوام تعداد بازدید خود نیاز درج محتوا به صورت روزانه است بنابراین زمانی که رپوتاژ شما در دسته بندی بازار یک سایت خبرگذاری بزرگ باشد با درج محتوای جدید پایین تر و پایین تر میرود. پس در هنگام ثبت رپورتاژ آگهی به محل درج آن نیز دقت کنید. وب سایت برای رپورتاژ خوب است که به شما این اجازه را بدهد که رپرتاژ آگهی خود را در دسته بندی متناسب با حوزه کاری شما منتشر کنید. اما چطور در وب سایت های بزرگ خبری که یک دسته بندی بازار را برای همه رپورتاژها در نظر گرفته اند یک رپورتاژ آگهی مناسب ثبت کنم؟
پاسخ به این سوال خیلی ساده است از عنوان مطلبی برای رپورتاژ آگهی استفاده کنید که عامیانه باشد به طور مثال به جای استفاده از “طراحی سایت شرکتی هانت” از عنوان “طراحی سایت شرکتی” استفاده کنید. با انتخاب عامیانه عنوان مطلب به جای شانس بالای دیده شدن در خود وب سایت که همانطور که قبلا به آن اشاره کردم شانس خود را برای دیده شدن در نتایج موتور جستجوی گوگل بالا خواهید برد.
وب سایت هانت که در حوزه سئو و طراحی سایت فعالیت دارد میتواند یک پکیج مناسب و بسیار موثر را به شما معرفی کند. علاوه بر این وب سایت کول مگ نیز میتواند یک انتخاب متناسب برای درج رپورتاژ آگهی باشد.
آموزش رپورتاژ آگهی نویسی
برای درج رپورتاز آگهی باید به نکات زیر دقت نمایید:
- متن رپوتاژ باید بین 500 تا 1000 کلمه باشد.
- در داخل متن حتما از تصاویر و ویدو استفاده کنید
- حداقل 3 لینک به کلمات کلیدی وب سایت خود بدهید
- به صورت کاملا گیرا و جذاب خدمات، محصولات و یا اهداف شرکت خود را بیان کنید.
قیمت رپورتاژ آگهی
قیمت درج رپورتاژ آگهی در وب سایت های پربازدید خبری برزگی همچون مهر، ایسنا و … نزدیک به یک میلیون تومان است. وب سایت هانت نیز پیشنهادات چذاب و ارزانتری برای شما دارد.