بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت

بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت

هنگامی که برای حرکت خود برنامه ریزی می کنید، مهم است که به یاد داشته باشید که برخی از کشورها ممکن است برای شما مناسب تر از سایرین باشند. به همین دلیل، شما باید تحقیقات گسترده ای انجام دهید و کشورهای اروپایی را که برای مهاجران بهترین هستند، بیابید.

بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجران برای زندگی

برخی از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجران عبارتند از:

 

آلمان

کشور پرتغال

اسپانیا

لوکزامبورگ،

انگلستان

فنلاند

ایسلند

ایرلند

سوئیس

این کشورها هنگام سنجش کیفیت زندگی، مراقبت های بهداشتی، اجتماعی، فیزیکی و امنیت مالی که به شهروندان و ساکنان خود ارائه می دهند بهترین هستند.

آلمان

 

فرانکفورت

آلمان که به عنوان سرزمین “شاعران و متفکران” شناخته می شود و با استاندارد بالای زندگی خود، خانه بیشترین مهاجران در اروپا است. با داشتن یکی از بهترین اقتصادها و چندین مسیر برای مهاجرت، مهاجرت به آلمان نسبت به سایر کشورهای اتحادیه اروپا در دسترس تر است. پایتخت آن، برلین، یک مرکز اجتماعی برای کسانی است که از بیرون رفتن و ملاقات با افراد جدید لذت می برند، بنابراین سازگاری با فرهنگ مشکلی ندارد.

برای مهاجرت به آلمان، در صورت داشتن مهارت در آلمان، می توانید برای ویزای کار درخواست دهید. اگر شریک زندگی شما تابعیت آلمانی دارد، می توانید برای الحاق خانواده مهاجرت کنید. علاوه بر این، آلمان همچنین برای کسانی که مایل به دنبال کردن حرفه ای در هنر هستند، ویزای هنری ارائه می دهد.

کشور پرتغال

لیسبون پرتغال

پرتغال یکی از بهترین کشورهای اروپا برای مهاجران است. محبوبیت آن ناشی از آب و هوای مطلوب، توسعه اقتصادی، فرصت های عالی تحصیلی و کیفیت عالی زندگی آن است. پرتغال برای اکثر مهاجران نسبتاً ارزان است و هزینه های زندگی در خارج از لیسبون به طور قابل توجهی کمتر است.

علاوه بر این، پرتغال به دلیل استقبال از خارجی ها و داشتن فرصت های اجتماعی فراوان برای ادغام فرهنگی، به یکی از آسان ترین کشورها برای اقامت مهاجران تبدیل شده است.

اگر برای بازدید از پرتغال نیازی به ویزا ندارید، معمولاً می توانید 90 روز اقامت داشته باشید و از این فرصت برای گشت و گذار در این کشور استفاده کنید. پس از آن، شما فرصت های زیادی برای مهاجرت به پرتغال با ویزای بلند مدت یا ویزای بازنشستگی دارید. برای مهاجران ثروتمند، حتی یک گزینه ویزای طلایی وجود دارد.

اسپانیا

درست در کنار پرتغال، اسپانیا یکی دیگر از مقاصد محبوب مهاجران است. این کشور همان مزایای همسایه خود را با کیفیت زندگی بالا، سیستم بهداشتی عالی و هزینه های کم ارائه می دهد. مهاجران آمریکایی می توانند به سرعت از طریق برنامه زبان و دستیار فرهنگی آمریکای شمالی به اسپانیا نقل مکان کنند. اما، این برنامه مسیری برای اقامت دائم نیست. شرکت کنندگان اگر می خواهند اسپانیا را خانه دائمی خود کنند باید مجوز کار معتبر داشته باشند.

مهاجران کشورهای دیگر همچنان می توانند از فرصت های دیگر برای مهاجرت به اسپانیا استفاده کنند. به عنوان مثال، افرادی که ترجیح می دهند مستقل کار کنند می توانند برای ویزای فریلنسری درخواست دهند، یا افرادی که تمکن مالی کافی دارند می توانند از فرصت ویزای طلایی اسپانیا استفاده کنند.

 

لوکزامبورگ

این کشور کوچک اروپایی یکی از بالاترین سرانه تولید ناخالص داخلی را دارد و برای چندین سال در رتبه دوم ثروتمندترین کشور جهان قرار داشت. در نتیجه، لوکزامبورگ یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت است. به خصوص با توجه به اینکه بیش از 40 درصد جمعیت این کشور خارجی هستند.

لوکزامبورگ

کیفیت عالی زندگی، فرصت های عالی برای فناوری و نوآوری کسب و کار را ارائه می دهد و یکی از بالاترین حقوق در اروپا را دارد. بعلاوه، با آلمان، بلژیک و فرانسه هم مرز است که تنها چند ساعت با لوکزامبورگ فاصله دارند و آن را مکانی ایده آل برای کسانی است که می خواهند سایر کشورهای اروپا را کاوش کنند. علاوه بر این، لوکزامبورگ همچنین دارای سه زبان رسمی است و بیشتر مردم می توانند به خوبی انگلیسی صحبت کنند، بنابراین ارتباط به ندرت مانعی برای حل و فصل می شود.

با این حال، مهمترین نقطه ضعف لوکزامبورگ این است که همراه با بالاترین تولید ناخالص داخلی سرانه و حقوق بالا، هزینه های زندگی نیز در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار بالا است. بعلاوه، مسیرهای مهاجرت به لوکزامبورگ محدود شده است، و در واقعیت، جابجایی به عنوان یک مقیم دائم در آنجا چالش برانگیز است.

انگلستان

بریتانیا بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت آمریکایی هاست. از آنجایی که هیچ مانع زبانی وجود ندارد، آمریکایی ها انتقال به کشور جدید، معاشرت و یادگیری فرهنگ و آداب و رسوم را آسان تر می کنند. علاوه بر این، بریتانیا یکی از توسعه‌یافته‌ترین کشورهای اروپایی از نظر اقتصادی است و فرصت‌های زیادی برای اشتغال، راه‌اندازی و کار آزاد، علاوه بر مزایای اجتماعی و بهداشتی ارائه می‌دهد.

 

انگلستان

 

یکی از متداول ترین راه ها برای مهاجرت به انگلستان از طریق ویزای شرکت انتقال داخلی است، اگر کار شما شما را به آنجا منتقل می کند. اما، چندین گزینه برای ویزای کار، ویزای خانوادگی، و همچنین ویزای سرمایه گذار برای سرمایه گذاران بالقوه در بریتانیا وجود دارد.

تنها عیب بریتانیا این است که اکنون با برگزیت، دیگر بخشی از اتحادیه اروپا نیست، به این معنی که شهروندانش از حقوقی مشابه با سایر اتباع اتحادیه اروپا برخوردار نیستند و آزادی رفت و آمد محدودتر شده است.

فنلاند

بر اساس گزارش جهانی شادی، فنلاند همچنان به عنوان شادترین کشور جهان امتیاز بالایی کسب می کند، بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از مهاجران به این کشور شمال اروپا جذب می شوند. امنیت اجتماعی و اقتصادی و یکی از بهترین سیستم‌های آموزشی در سطح جهان را ارائه می‌دهد و برای اسکان خانواده‌ها ایده‌آل است.

فنلاند

با این حال، بسیاری از مهاجران در انجمن‌های آنلاین گزارش می‌دهند که فنلاند به دلیل زبان پیچیده و فقدان فعالیت‌های اجتماعی و اوقات فراغت، سازگاری با فنلاند دشوار است. اگر فردی اجتماعی هستید که از سبک زندگی مملو از فعالیت ها لذت می برید، فنلاند ممکن است مکان ایده آلی برای شما نباشد – به خصوص اگر هوای سرد را دوست ندارید.

سوئیس

 

سوئیس

 

سوئیس یکی دیگر از کشورهای اروپایی عالی است، بین شکلات، طبیعت و کیفیت بالای زندگی. سوئیس امنیت، ثبات، فرصت های شغلی و امنیت مالی را برای بسیاری از مهاجران فراهم می کند. به علاوه، دارای تعادل بین کار و زندگی است که به افراد امکان می دهد زندگی حرفه ای و شخصی خود را بدون استرس مدیریت کنند. با این حال، هنوز هم یکی از گران ترین کشورهای اروپایی است، بنابراین اگر قصد دارید به آنجا مهاجرت کنید، باید از نظر مالی در مکان خوبی باشید.


ما را از دیدگاه خود با خبر سازید