سرم صورت چیست؟

سرم صورت چیست؟

اگر چ به دنبال تقویت روتین مراقبت از پوست خود با محصولی هستید که دوز بزرگتر و قوی تری از مواد فعال نسبت به پاک کننده یا مرطوب کننده ارائه می دهد، سرم صورت ممکن است پاسخگو باشد.

سرم صورت که برای تغذیه، محافظت و آبرسانی به پوست شما طراحی شده است، مرحله بعدی عالی بعد از پاکسازی و قبل از مرطوب کردن است.

بیایید با مزایای استفاده از سرم صورت و اینکه چگونه انواع مختلف سرم ها می توانند برای پوست شما مفید باشند آشنا شویم.

سرم‌ها محصولات موضعی با ویسکوزیته نازک هستند که حاوی مقادیر متمرکزی از مواد فعال هستند

از آنجایی که یک سرم سبک‌تر است و مواد فعال را به سرعت به پوست می‌رساند، ابتدا بعد از تمیز کردن پوست، این سرم ادامه پیدا می‌کند.

اما برای به حداکثر رساندن فواید، باید سرم را نیز ببندید، به همین دلیل است که یک مرطوب کننده یا کرم صورت قدم بعدی است.

به یک سرم به عنوان سلاح مخفی برای درمان مشکلات پوستی مانند تغییر رنگ، تیرگی، خطوط ریز یا آکنه فکر کنید و یک کرم آبرسان مرطوب کننده را به عنوان کلید آبرسانی به پوست خود در نظر بگیرید.

مزایای سرم صورت چیست؟

اگر از سرم صورت استفاده می‌کنید که با نوع مشکلی که می‌خواهید به آن رسیدگی کنید، مناسب است، یک سرم می‌تواند فواید زیادی داشته باشد.

به سرعت جذب پوست شما می شود. سرم ها فرمولاسیون های مراقبت از پوست سبک تر از مرطوب کننده ها هستند. ویسکوزیته نازک تر باعث می شود که سرم راحت تر جذب پوست شما شود. این امر باعث می شود سرم صورت به اولین قدم ایده آل در فرآیند لایه برداری تبدیل شود.

پوست های حساس را تسکین می دهد. به گفته دکتر ملانی پالم، متخصص پوست دارای مجوز هیئت مدیره در Art of Skin، سرم ها، با آماده سازی های سبک خود، اغلب برای افرادی که دارای انواع پوست های مستعد آکنه یا چرب هستند، بهتر است.

چین و چروک را بهبود می بخشد. برخی از سرم های صورت حاوی موادی مانند رتینول هستند که ممکن است به کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک کمک کند.

از پوست شما در برابر رادیکال های آزاد و آسیب های آینده محافظت می کند. سرم هایی با موادی مانند ویتامین C، ویتامین E، اسید فرولیک، چای سبز، رسوراترول و آستاگزانتین به جلوگیری از آسیب اکسیداتیو ناشی از اشعه ماوراء بنفش (UV) و آلودگی کمک می کند که می تواند منجر به پیری زودرس پوست و چین و چروک شود.

برای خرید لوازم آرایشی با کیفیت به خصوص سرم پوست به لینک زیر مراجعه نمایید:

کدی


ما را از دیدگاه خود با خبر سازید