سفر خارجی در زمستان

سفر خارجی در زمستان

این که در فصل سرد زمستان به کدام کشور خارجی سفر کنیم یکی از سوالاتی است که ممکن است برای هر گردشگری پیش بیاید. در این مقاله شما را با بهترین مقاصد گردشگری در فصل زمستان آشنا خواهم کرد.

سفر به مالدیو در فصل زمستان

سواحل تمیز با ماسه های سفید، دریای زلال لاجوردی و درخت های نخل بسیار از ویژگی هایی است که کشور زیبای مالدیو را به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری قاره آسیا تبدیل کرده است. مالدی یکی از کشورهایی است که بدون اخذ ویزا می توانید به آن سفر کنید. با هر سبکی که بخواهید سفر کنید از تجربه سفر لوکس گرفته تا کوله گردی، بهترین تجربه سفر خود را بدون شک در جزایر مالدیو تجربه خواهید کرد.

سقر به رم در فصل زمستان

ایتالیا و پایتخت تاریخی آن شهر رم یکی از بهترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری در بین گردشگران تور اروپا است. البته در فصل زمستان این شهر هوای سری دارد وشما نیاز به پوشیدن لباس گرم پیدا خواهید کرد. می‌ توانید از جاذبه‌ های اصلی رم مثل کولوسئوم Colosseum)) و فروم رم (Roman Forum) بازدید نمایید، بدون اینکه مجبور باشید در فصل شلوغی وحشتناک تابستان به آنجا بروید. به علاوه می توانید خودتان را با یک لیوان کاپوچینو یا یک بشقاب پاستای تازه گرم نگه دارید. در فصل زمستان قیمت هتل های رم و بلیط هواپیما رم به شدت کاهش پیدا می کند.

سفر به دبی در فصل زمستان

در فصل زمستان دوای هوای دبی بین 20تا 30 درجه سانتی گراد است. در این زمان می توانید از ساحل جومیرا (Jumeirah Beach) یا اسکی روی شن در منطقه حفاظت شده کویر دبی (Dubai Desert Conservation Reserve) لذت ببرید. همچنین برای چشیدن طعم زمستان می توانید به سالن سرپوشیده اسکی دبی در مرکز خرید دبی مال بروید و در گرمای دبی زمستان سرد را حس نمایید.

سفر به سویا در فصل زمستان

شهر یکی از بهترین مکان ها برای سفر در فصل زمستان است. چرا که آب هوایی ملایم دارد. دمای هوای شهر سویا اسپانیا در فصل زمستان بین 10 تا 20 درجه سانتی گراد است. قیمت مقرون به صرفه هتل ها و جمعیت کم گردشگران خارجی و داخلی باعث شده که این فصل زمان خوبی برای بازدید از سویا (Seville) باشد. بعد از بازدید از کلیسای جامع سویا (Seville Cathedral) و تحسین معماری گوتیک آن، از بازارهای شهر در روزهای تعطیلات می توانید بازدید نمایید.


ما را از دیدگاه خود با خبر سازید