فستیوال خرید استانبول

فستیوال خرید استانبول

اگر به خرید و مد روز علاقه دارید به شما توصیه می کنم در فستیوال خرید استانبول که از تاریخ 8 تا 24 ژانویه 2019 (مصادف با 18 دی ماه تا 4 بهمن) برگزار می گردد، شرکت کنید.

فستیوال خرید یکی از مهم ترین فستیوال ها در کشور ترکیه و پایتخت آن استانبول به شمار می رود. این فستیوال علاوه بر مردم ایران توانسته گردشگران اروپایی را نیز به سوی خود جذب کند. در این زمان یعنی از تاریخ 18 دی ماه تا 4 بهمن، شهر سنتی و قدیمی استانبول به بهشتی برای عاشقان خرید تبدیل می شود. فعالیت های فرهنگی، اجرای نمایش و کنسرت، رژه، تدارک بازی برای کودکان و انواع مسابقات در حاشیه این جشنواره حال و هوای گردشگران تور ترکیه را بهتر می کند.

در این زمان، فروشگاه ها و مراکز خرید به تبلیغات می پردازند و از آنجا میزان فروش در این فستیوال ها به شدت افزوده می شود، عملا برای جذب بیشترین تعداد مشتری یک جنگ تبلیغاتی بین شرکت های مد ترکیه اتفاق می افتد. در این فستیوال که از بهترین حراجی ها در استانبول می باشد، بهترین و معروف ترین برندهای بین المللی و ترک شرکت می کنند.

تخفیف های فستیوال خرید استانبول

با شرکت در فستیوال خرید استانبول 2019 می توانید بهترین بهترین لباس های برند ترکیه ای بین 45 تا 50 درصد خریداری نمایید. فستیوال خرید استانبول در آستانه‌ سال نو میلادی و زمانی که همه شور و شوق خرید دارند، برگزار می گردد. فستیوال خرید استانبول درست در یک زمان مناسب تمام آنچه مشتریان به آن احتیاج دارند را با تخفیف و حراجی ارائه می کند.

اگر به خرید و مد روز علاقه دارید، سفر با تور استانبول برای شرکت در فستیوال خرید استانبول به یکی از بهترین تجربه های سفر شما تبدیل خواهد شد.

در استانبول مراکز خرید بزرگ و به روزی وجود دارد که می توانید در آن ها جدیدترین کالاها را از برندهای جهانی تهیه نمایید. ما پیشنهاد می کنیم در این فستیوال به مراکز خریدی مانند ایستینیه پارک، زورلو، کنیون و مرکز خرید بزرگ استانبول بروید. در این زمان، فروشگاه ها معمولا به صورت 24 ساعته و در تمامی ساعات روز دایر هستند تا حتی یک مشتری را در این زمان از دست ندهند.

نکاتی که باید طی فستیوال استانبول رعایت نمایید

  • از آنجا که در این فستیوال خرید انواع کالاها به فروش می رسد، ممکن است اگر بدون لیست خرید به بازار بروید کمی با مشکل مواجه شوید.
  • فستیوال خرید استانبول، یک حراجی جهانی است که مردم برای شرکت در آن از کشورهای دیگر به ترکیه مسافرت می کنند. بنابراین، نکته‌ی مهم این است که در ابتدای جشنواره به خرید بروید. چراکه با گذشت چند روز از فستیوال، بیشتر سایزهای متوسط و بزرگ به فروش می رسند و اگر دیر به این جشنواره برسید، ممکن است نتوانید محصولات موردنظر خود را پیدا نمایید.
  • هدف برگزاری این فستیوال، لذت بردن از خرید است. در این جشنواره می توانید با خانواده به گردش بروید، بچه ها را با بازی های مختلف خوشحال کنید و بعد از خرید در جایی برای صرف قهوه یا یک میان وعده‌ سبک توقف نمایید.

ما را از دیدگاه خود با خبر سازید