مدارک مورد نیاز ویزای مالدیو

مدارک مورد نیاز ویزای مالدیو

مالدیو با شن های سفید سواحل آن، طبیعتی بکر و باورنکردنی، جاذبه های تاریخی و مدرن یکی از محبوب ترین ها در قاره آسیا است. برای سفر کشور زیبای مالدیو نیار به اخذ ویزا دارید که در این مقاله به معرفی مدارک مورد نیاز اخذ ویزای مالدیو آشنا خواهم کرد.

برای سفر کشور زیبای مالدیو نیار به اخذ ویزا دارید اما ویزای آن از نوع فرودگاهی بوده و به محض ورود به فرودگاه مالدیو با ارائه مدارک آن را دریافت خواهید کرد. از نظر قانونی برای ورود به جزایر به هیچ گونه مشکلی برخورد نخواهید کرد. همین باعث شده است که جزایر مالدیو به یکی از مقاصد گردشگرانی است که قاره آسیا را برای سفر خود انتخاب کرده اند.

ویزای توریستی که در تور مالدیو و از فرودگاه این کشور برای شما صادر شده است به مدت 30 روز اعتبار دارد. اگر ویزای کاری دریافت کرده اید 72 ساعت اعتبار دارد. برای دریافت ویزا مالدیو به راحتی می توانید با تور مالدیو همراه شوید.

برای دریافت ویزای مالدیو زیبا و شگفت انگیز باید چند نکته را در نظر بگیرید. پس از اینکه به مقصد جزایر مالدیو رسیدید. باید فرم مخصوص ویزا را پر نمایید. سپس هزینه ای جزئی بابت صدور ویزای خود به مامورین حاضر در فرودگاه پرداخت نمایید. مدارکی که به هنگام ورود به فرودگاه جهت صدور ویزا نیاز دارید در لیست ییر گردآوردی شده است:

  • پاسپورت که حداقل 6 ماه اعتبار دارد
  • برگه رزرو قطعی هتل اقامت خود در جزایر مالدیو
  • هزینه نقدی 50 دلار به ازای تعداد روز های اقامت
  • یک قطعه عکس تمام رخ

ما را از دیدگاه خود با خبر سازید