چرا شرکت ها به سایت نیاز دارند؟

چرا شرکت ها به سایت نیاز دارند؟

شرکت ها برای این که بتوانند با رقبای خود رقابت کنند نیاز به خدمات طراحی سایت شرکتی و سئو دارند. این که چرا شرکت ها به وب سایت نیاز دارند؟ سوالی است که در این مقاله به خوبی به آن پاسخ داده ایم. پس با ما همراه شوید!

افزایش اعتبار شرکت

آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول و یا مقایسه آن با محصولات دیگر به چند وب سایت سر بزنید؟ آیا به وب سایت هایی که ظاهر قدیمی دارند و در گوشی شما به درستی کار نمی کنند، اعتماد می کنید؟ یک وب سایت به شما این امکان را می دهد که اطلاعات مربوط به شرکت خود را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید و به افزایش اعتبار کسب و کار و برند خود کمک کنید چرا که بسیاری از مشتریان قبل از ملاقات با شما به دنبال وب سایت شما در اینترنت هستند!

وب سایت ها نمی خوابند، اما شما!

تصور کنید که یک فروشگاه دارید که بدون اینکه بیدار باشید و نیازی به پرداخت اجاره اضافی یا دستمزد به کارمندان خود به صورت 24 ساعته باز باشد. بسیاری از مشتریان بیرون ساعات کاری خود در حال خرید یا تحقیق در مورد محصولاتی هستند که شرکت شما می تواند آن را ارائه بدهد. اگر برای آن مشتریان وب سایت ندارید، بخش بزرگی از فروش خود را از دست داده اید. برای افزایش فروش بهتر است در هر زمانی در دسترس مشتریان باشید. شما با داشتن یک وب سایت بهینه سازی شده می توانید پاسخ گوی تمام نیازهای مشتریان باشید.

طراحی سایت شرکتی با جدیدترین متدهای روز سئو را از هانت بخواهید.

آیا بیشتر با موبایل در اینترنت هستید؟

به احتمال زیاد، بله! طبق تحقیقاتی که توسط Statista انجام شده، در سال 2019 ، 51.6 درصد از کل بازدید وب سایت ها در سراسر جهان با دستگاه های موبایل انجام شده است. شرکت ها نیاز به طراحی سایت شرکتی به صورت واکنشگرا (سایت واکنشگرا یعنی اجزای وب سایت در هر دستگاهی مانند موبایل، تبلت، ساعت هوشمند و یا حتی تلویزیون به صورتی تغییر پیدا کند که پیمایش در آن راحت تر باشد.) دارند.
هانت با رعایت جدیدترین اصول UI (طراحی سایت با جدیدترین اصول گرافیکی جهان) و UX (تجربه کاربری: یعنی کاربران بدون هیچ سردرگمی و گنگی بتوانند از امکانات وب سایت شما استفاده کنند.) و سئو (SEO: بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) در خدمت شماست.

بگذارید رقبای شما در اینترنت شما را دنبال کنند!

صرفنظر از اینکه در کدام صنعت فعالیت دارید، همه برای ادامه کار نیاز به رقابت سالم داریم! اما اگر می خواهید یک قدم از رقبای خود جلوتر باشید نیاز به خدمات سئو و طراحی سایت شرکتی دارید. وب سایتی که به صورت کامل هماهنگ با حرفه و تخصص شما طراحی شده باشد می تواند بهتر مشتریان را به سوی خود جذب کنید. با یک وب سایت شرکتی حرفه ای به مشتریان خود اجازه می دهید بیشتر شرکت شما را بشناسند و با اعتماد بیشتر شرکت شما را انتخاب کنند.

قیمت طراحی سایت شرکتی

قیمت طراحی سایت شرکتی براساس توقعاتی که از آن دارید ممکن است بین 1 تا 4 میلیون تومان شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات سئو و طراحی ساییت هانت با شماره زیر تماس بگیرید.

00912019071


ما را از دیدگاه خود با خبر سازید