محتوای برندار چیست

محتوای برندار چیست

کسب و کار شما می تواند یا از استفاده از محتوای برنددار به اگاهی از برند و ایجاد تعامل سودمند با مشتریان بپردازد.

محتوای برنددار اصطلاحی است که در محافل بازاریابی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، اما بسیاری از مردم برای درک معنای واقعی آن تلاش می کنند.

این احتمال وجود دارد که قبلاً بدون اینکه متوجه باشید، چه به عنوان مصرف کننده و چه در یک حرفه خاص، با تعداد زیادی از محتوای برند مواجه شده باشید.

کاربرد محتوای برنددار

محتوای برنددار اغلب به‌عنوان راهی برای جلب نظر جمعیت‌شناختی مشتریان خاص که یکپارچگی و ارزش‌های یک نام تجاری را بر ویژگی‌های پیشنهادی خود اولویت می‌دهند، استفاده می‌شود.

محتوای برنددار می‌تواند شکل‌ها و رویکردهای متنوعی داشته باشد، به این معنی که تشخیص بهترین راه برای کارآمد کردن استراتژی برای شما دشوار است.

به زبان ساده، محتوای برند شده هر محتوایی است که با مرتبط کردن شرکت با ارزش‌هایی که با آن ارتباط برقرار می‌کند، آگاهی از برند ایجاد کند.

برای اینکه واقعاً بفهمید این رویکرد از کجا می آید، باید زمینه ای را که از آن پدید آمده است، درک کنید.

تبلیغات سنتی هدف اصلی فروش یک محصول یا تجربه است. از هر روشی که برای انجام این کار استفاده می شود، اغلب به اندازه کافی واضح است که مشتری آگاه است که به طور فعال به آنها فروخته می شود.

بسیاری از تکنیک‌های مورد استفاده در بازاریابی سنتی بسیار مؤثر هستند، اما چشم‌انداز مصرف‌کنندگان از گذشته تا به حال به شدت تغییر کرده است.

مشتریان بالقوه نسبت به روش‌های کلاسیک مورد استفاده برای جلب توجه آنها و دستکاری زیرکانه رفتارشان عاقلانه رفتار می‌کنند، که منجر به بی‌اعتمادی به برندهایی شده است که از روش‌های تبلیغاتی آشکار استفاده می‌کنند تا صریحاً آنچه را می‌فروشند پیش ببرند.

علاوه بر این، آنچه مصرف‌کنندگان مدرن از برندهایی که پشتیبانی می‌کنند نیز در سال‌های اخیر تغییر کرده است.

در واقع، 83 درصد از هزاره‌ها، به‌ویژه، ترجیح می‌دهند پول خود را صرف محصولات یا تجربیات کسب‌وکارهایی کنند که ارزش‌هایشان با ارزش‌های خودشان همخوانی دارد، و فعالانه به دنبال شرکت‌هایی با مأموریت‌ها یا اهدافی هستند که آنها نیز از آنها حمایت می‌کنند.

این امر به ویژه در صنعت سفر مرتبط است زیرا با نگرانی های بسیاری از مشتریان در مورد تأثیر اجتماعی یا زیست محیطی تعطیلات آنها مطابقت دارد.

بسیاری از مصرف‌کنندگان به‌جای جستجوی ارزان‌ترین معاملات، اکنون رزرو سفر با مارک‌هایی را که اولویت‌هایشان را در سفر به اشتراک می‌گذارند، اولویت می‌دهند.

بسیاری از مصرف‌کنندگان به‌جای جستجوی ارزان‌ترین معاملات، اکنون رزرو سفر با مارک‌هایی را که اولویت‌هایشان را در سفر به اشتراک می‌گذارند، اولویت می‌دهند.

محتوای برند محصول این تغییرات کلیدی در چشم انداز بازاریابی است.

برای جلب توجه این نسل جدید از مصرف کنندگان، و برای جلوگیری از بی اعتمادی ناشی از روش های صریح تبلیغات، محتوای برند بر ایجاد انواع محتوایی تمرکز می کند که مشتریان بالقوه از آن لذت می برند و ارزش های یک شرکت را نشان می دهد.

این می‌تواند ویدیوها، پست‌های وبلاگ، انتشارات و پادکست‌هایی باشد که توسط یک برند تولید می‌شوند اما مستقیماً به محصول یا خدمات آن مربوط نیستند.

محتوای برند شده به موضوعاتی می‌پردازد که مشتریان بالقوه به آن‌ها علاقه دارند تا توجه آنها را جلب کند و سپس با به اشتراک گذاشتن منظم محتوای جذاب دیگر، ارتباط ایجاد می‌کند تا برند مترادف با ارزش‌ها یا ایده‌های مثبت خاصی شود.

مزایای این رویکرد واضح است: محتوای برند، تصویر برند را تقویت می کند، که به شما کمک می کند تا از رقبای خود متمایز شوید، یادآوری را بهبود می بخشد، و تعداد مشتریان بالقوه ای را که در مورد برند شما می شنوند افزایش می دهد.

هدف قرار دادن مشتریان بالقوه که ارزش‌هایشان با برند شما همخوانی دارد همچنین به این معنی است که نرخ تبدیل بالاتر است و احتمال بیشتری برای به دست آوردن وفاداری مشتری در درازمدت وجود دارد.

محتوای برنددار یک استراتژی بازاریابی ورودی است. با تمرکز بر ایجاد یک تصویر جذاب از برند، مشتریان جدیدی را جذب می کند.

همپوشانی های زیادی با سایر تکنیک ها و فرمت های بازاریابی وجود دارد که ادغام این رویکرد را در برنامه بازاریابی موجود شما آسان می کند.


برچسب ها

ما را از دیدگاه خود با خبر سازید