زخم کاری 2 قسمت دوم

زخم کاری 2 قسمت دوم

در قسمت دوم عمده تمرکز سریال روی معرفی شخصیت مسعود طلوعی بود. مردی ظاهرالصلاح و  به ظاهر شریف که کارهای عام‌المنفعه زیادی انجام می‌دهد و در میان مردم جامعه زندگی معمولی دارد. طلوعی اما وجه دیگری هم دارد و آن وصل بودنش به حلقه‌های اصلی قدرت است. در واقع او رابط امن و مطمئن ریزآبادی‌ها با جریان قدرت و سیاست است و تلاش می‌کند برخی از کاستی‌ها را رفع و رجوع کند.

حالا دیگر میثم مالکی متوجه نفوذ و قدرت طلوعی شده و فهمیده است که او کارهای زیادی برای انجام دادن از دستش بر می‌آید. میثم که در فصل اول رابطه عاشقانه‌ای با مائده دختر ناصر داشت حالا در فصل دوم نیز رگه‌هایی از علاقه به شیدا دختر شفاعت را از خود بروز داده است و به نظر می‌رسد بعد از خواستگاری غیرقابل پیش‌بینی طلوعی در مراسم بدرقه شهریار فرزند ارشد شفاعت خانواده مالک بیش از گذشته به خاندان طلوعی و شفاعت نزدیک شدند.

شخصیت مرموز سیما همسر جوان شفاعت که سودای قدرت را در سر می‌پروراند یکی از ویژگی‌های فصل دو است که تقابل او و سمیرا در قسمت‌های بعد نیز می‌تواند جذاب باشد.

قسمت دوم زخم کاری، 3 اتفاق و نقطه عطف داستانی را پشت سر گذاشت؛

  1. خواستگاری طلوعی از سمیرا که میثم را بیش از گذشته از طلوعی نفرت زده کرد.
  2. قتل ناصر در پیش چشمان سمیرا برای از میان برداشتن مزاحم‌هایی که وارد خلوت طلوعی‌ها و مالکی‌ها شدند.
  3. نمایی عجیب و غیرقابل پیش‌بینی از مالک در سکانس پایانی این قسمت که نشان می‌دهد دستمالچی او را نجات داده و او زنده است. مالک حالا با کپسول اکسیژن در یک ویلای ناشناخته نشسته و نظاره‌گر اتفاق‌هایی است که در حال رخ دادن است. تاج پادشاهی حالا بیش از گذشته در میان حلقه‌های قدرت دست به دست می‌چرخد.
انتخاب کیفیت
کیفیت حجم قیمت
480p 519.11 MB 12,000 تومان خرید
720p 737.34 MB 13,000 تومان خرید
1080p 1.41 GB 15,000 تومان خرید
HQ_1080p 1.94 GB 18,000 تومان خرید
BLURAY 5.35 GB 20,000 تومان خرید
دسترسی به همه کیفیت ها 35,000 تومان خرید

 

 


ما را از دیدگاه خود با خبر سازید