متن رپورتاژ آگهی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

متن رپورتاژ آگهی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

این که متن رپورتاژ آگهی چگونه نوشته شود روی میزان جذب مخاطبان و بدست اوردن هدف نهایی رپورتاژ اگهی یعنی افزایش اعتبار سایت تاثیر زیادی دارد.

قبل از انتخاب صحیح کانال‌های توزیع محتوا برای انتشار رپورتاژ و رساندن پیام به مخاطب، از سایت مکتیس باید یک متن اصولی تهیه کنید که در این بخش به معرفی ویژگی های ان پرداخته ایم:

تیتر  جذاب و حرفه ای بنویسید

هیچ چیز به اندازه یک تیتر جذاب نمی‌تواند مخاطب را به بازکردن لینک رپورتاژ و خواندن تمام آن ترغیب کند. نوشتن تیتر حرفه‌ای و جذاب کار ساده‌ای نیست و قطعا به همکاری یک متخصص نیاز خواهید داشت. برای نوشتن متن رپورتاژ آگهی و خرید رپورتاژ آگهی می توانید از مکتیس کمک بگیریدـ

به شما توصیه می کنم مقاله های زیر را هم مطالعه بفرمایید:

رپورتاژ آگهی چیست؟ 

مزایای رپورتاژ آگهی

استفاده از المان‌های تصویری

در رپورتاژ هم مانند یک مقاله یا خبر باید از المان‌های تصویری به ویژه عکس‌های جذاب و مرتبط با موضوع رپورتاژ و کسب و کار خودتان استفاده کنید.
کوتاه و مفید بنویسید

مقاله بنویسید

تجربه نشان داده که اگر شما به یک سوال اساسی مرتبط با حوزه کاری خود در قالب یک مقاله پاسخ بدهید، می تواند پر مخاطب تر از این باشد که مستقیم خدمات و محصول خود را معرفی کنید.

کپی نکنید

تمام ارزش یک رپورتاژ آگهی خوب در تولیدی و منحصربه‌فرد بودن آن می باشد. به هیچ عنوان نباید رپورتاژ شما کپی باشد یا شباهت زیادی به نمونه رپورتاژهای دیگر داشته باشد.

استفاده کلمات کلیدی

حتما در طول رپورتاژ آگهی خود از کلمه کلیدی اصلی و کلمات کلیدی هم‌خانواده آن استفاده کنید تا مخاطب شما خیلی زود متوجه شود که تمرکز شما روی چه مواردی است. ضمن اینکه موضوع روی بهبود سئوی سایت موثر است.‌

کوتاه و مفید بودن رپورتاژ آگهی

در طول رپورتاژ خود بعد از بیان مشکلات و ارائه یک سری از حقایق باید نکاتی را درج کنید که برای مخاطب ارزش افزوده ایجاد کند و از سوی دیگر کاربردی باشد. یعنی باید طوری مخاطب را کنجکاو کنید که ترغیب شود ببیند برند، محصولات و خدمات شما چه نیازی را از او برطرف می‌کند.

یکی دیگر از نکاتی که هنگام تهیه رپورتاژ آگهی باید در نظر بگیرید این است که مطلب شما طولانی نشود. در واقع مخاطب در قالب یک رپورتاژ دنبال حل مشکل خود می‌گردد و حوصله ندارد یک مطلب طولانی بخواند.


ما را از دیدگاه خود با خبر سازید