نحوه استفاده از سرم صورت

نحوه استفاده از سرم صورت

سرم های صورت محصولات سبک وزنی هستند که حاوی غلظت بالایی از مواد فعال هستند. آنها به سرعت جذب پوست شما می شوند و پوست شما را به مرحله بعدی عالی بعد از پاکسازی تبدیل می کند.

انواع مختلفی از سرم ها وجود دارد که هر کدام دارای هدف و ترکیبات منحصر به فردی هستند. برخی از سرم ها به روشن شدن پوست یا کاهش لکه ها کمک می کنند، در حالی که برخی دیگر بر روی افزایش هیدراتاسیون یا مبارزه با علائم پیری تمرکز می کنند.

برخی از سرم ها در هنگام صبح بهتر عمل می کنند، در حالی که برخی دیگر هنگام استفاده در عصر بهتر عمل می کنند. اگر مطمئن نیستید که آیا سرم صورت برای شما مناسب است یا از کدام نوع برای پوست خود استفاده کنید، برای اطلاعات بیشتر با یک متخصص پوست دارای مجوز هیئت مدیره صحبت کنید.

بهترین راه برای استفاده از سرم صورت، به عنوان یک لایه پایه در زیر محصولات سنگین تر مانند مرطوب کننده، ضد آفتاب و آرایش است.

در حالی که پوست جوان‌تر معمولاً به پاک‌کننده‌های ملایم و ضدآفتاب روزانه با طیف وسیع نیاز ندارد، ورود به یک رژیم مراقبت از پوست سالم و پیشگیرانه مفید است.

انجام این کار ممکن است به جلوگیری از تغییر رنگ، آسیب اکسیداتیو، کم آبی، و پیری زودرس پوست و چین و چروک کمک کند.

می توانید یک یا دو بار در روز پس از پاکسازی و تقویت پوست از سرم صورت استفاده کنید. به آن به عنوان مرحله بعد از تمیز کردن فکر کنید.

اینکه هر چند وقت یکبار از سرم روی پوست خود استفاده می کنید به اهداف شما بستگی دارد. پالم نکات زیر را پیشنهاد می کند تا به شما در تعیین زمان استفاده از سرم صورت روی پوستتان کمک کند.

دفعات استفاده از سرم صورت

سرم های ضد پیگمانتاسیون و آنتی اکسیدان وقتی صبح ها استفاده شوند بهترین عملکرد را دارند. این به محافظت از پوست شما در برابر حملات محیطی و تولید رادیکال های آزاد تولید شده توسط نور، از جمله اشعه ماوراء بنفش و نور مرئی با انرژی بالا کمک می کند.
سرم های ضد پیری اغلب برای استفاده در شب مناسب هستند. این به مواد اجازه می دهد تا با ریتم شبانه روزی بدن شما برای ترمیم و بازسازی پوست کار کنند.
سرم‌های آبرسان برای پوست‌های خشک‌تر را می‌توان دو بار در روز استفاده کرد تا پوست شما را مرطوب نگه دارد.

برای استفاده حداکثری از سرم صورت باید، به نکات زیر را توجه کنید:

محصولات مراقبت از پوست را از نازک ترین تا ضخیم ترین استفاده کنید. اکثر سرم ها زمانی که به عنوان لایه اول استفاده می شوند، در تماس مستقیم با پوست تمیز پس از استفاده از پاک کننده، بهترین عملکرد را دارند.

اگر ماده فعال بیش از حد تحریک کننده یا خشک است، می توانید آن را روی محصول دیگری بمالید تا اثر بافری ایجاد کنید.


ما را از دیدگاه خود با خبر سازید