وب سایت هانت

وب سایت هانت

وب سایت هانت با هدف آموزش ارائه خدمات طراحی سایت، آموزش طراحی سایت از پایه تا پیشرفته، خدمات سئو و آموزش سئو ب صورت آنلاین و حضوری در سال 1396 کار خود را آغاز کرد.

هانت در طی این سالها با طراحی نزدیک به 60 سایت به صورت اختصاصی و ارائه خدمات سئو توانسته است به تعدادی از کسب و کارها برای افزایش فروش و معرفی بهتر کسب و کار، محصولات و خدمات خود کمک کرده است.

هانت در سال 1398 نیز با راه اندازی فروشگاه هانت قالب های وردپرس فروشگاهی، شرکتی، شخصی، پزشکی و گردشگری را با قیمتی مناسب در اختیار کسب و کارهای نو پا قرار می دهد. تمامی قالب های فروشگاه هانت با جدیدترین متدهای روز سئو بهینه سازی شده اند.ن نیز علاوه بر این فروشگاه قالب وردپرس هانت به توسعه دهندگان نیز امکان فروش قالب خود را داده است. تنها توسعه دهندگانی می توانند از این فرصت استفاده کنند که قالب آماده نباشد و از سایت های رقیبی که در این حوز فعالیت می کنند، خریداری نشده باشد.

تمامی قالب هاییی که در فروشگاه هانت توسط توسعه دهندگان ارسال می شوند باید علاوه بر اجرای درست عملکردهای اعلامی براساس آخرین متدهای روز سئو بهینه سازی شده باشند.

هانت در سال 1399 فاز جدیدی از خدمات خود را براساس ساخت آموزش های آنلاین و کاربردی در حوزه های سئو و طراحی سایت آغاز کرده است. در این آموزش ها سعی شده است علاوه بر آموزش صفر تا صد طراحی سایت و سئو نحوه کسب درآمد از این خوزه به صورت کامل آموزش داده شود.


ما را از دیدگاه خود با خبر سازید