چرا به بازطراحی سایت نیاز داریم؟

چرا به بازطراحی سایت نیاز داریم؟

اولین دلیلی که وب سایت شما نیاز به بازطراحی وب سایت دارد، بهینه سازیی وب سایت است. جدا از بهینه سازی دومین دلیل می تواند قدیمی بودن گرافیک طراحی سایت شما باشد. با ما همراه شوید تا به شما بگوییم چرا به یک وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو نیاز دارید.

وب سایت شما همان ویترین مغازه ای است که به خاطر طراحی منحصر به فرد آن در خیابان جذب آن می شوید. در دنیای اینترنت وقتی کاربر سایت شما را می بیند، در قدم اول این ظاهر سایت شماست که باعث می‌شود حس تازگی در او به وجود بیاید و همین احساس او را مجبور به بررسی بخش های دیگر سایت می‌کند.

در قدم بعدی، قسمت های دیگر سایت شما مانند محتوا، دسته بندی، منو و غیره اهمیت پیدا می‌کنند. اگر کاربر وب سایت شما را با موبایل مشاهده می کند وب سایت شما باید باید به صورت ریسپانسیو یا واکنش گرا طراحی شده باشد.

از خدمات طراحی سایت ریسپانسیو هانت استفاده کنید تا کاربران شما حس بهترین از نسخه موبایل وب سایت داشته باشند.

اما چرا باز طراحی سایت

سردرگمی کاربران می تواند یکی دیگر از دلایلی باشد که وب سایت شما نیاز به بازطراحی سایت پیدا می کند. هنگامی که در حال طراحی سایت یا ویرایش بخش های مختلف آن هستید باید خودتان را جای کاربر بگذارید. با این کار تا حدودی می‌توانید متوجه شوید که برای استفاده راحت‌تر از سایت به چه چیزهایی نیاز دارید.

علم طراحی سایت روز به روز در حال تغییر و پیشرفت است. وب سایت شما باید با گذشت زمان خود را با تکنولوژی های روز این حوزه به روز کند. حتی ممکن است چیزی که حالا مورد پسند کاربران اینترنتی باشد، دو سال دیگر کاربرد خود را از دست بدهد. این امر به این خاطر است که سلیقه مخاطب با گذر زمان عوض می‌شود.

نرخ تبدیل مشتری (Conversion Rate) سایت شما پایین است. منظور از نرخ تبدیل این است که وقتی کاربری از سایت شما بازدید می‌کند، همان کاری را انجام بدهد که شما از او خواسته اید. این هدف‌گذاری می‌تواند برای هر وبسایتی متفاوت باشد. مثلاً در یک وب‌سایت، شما از بازدیدکنندگان خواسته اید در خبرنامه ایمیلی عضو شوند، یا در وب‌سایت شما اکانت بسازند. شاید این اقدام در وب‌سایتی دیگر به منزله خرید، دانلود اپلیکیشن یا کار دیگری باشد.

نکته: برای بازطراحی سایت از هانت کمک بگیرید چرا که هانت با رعایت اصول سئو این کار را برای شما انجام می دهد.


ما را از دیدگاه خود با خبر سازید